Riks TV, hvorfor denne markedsføringen?

By | 18. mars 2016

Jeg skjønner ikke hvorfor dere i Riks TV absolutt skal ringe eller sende SMS til meg flere ganger i løpet av et år, og spørre om jeg er fornøyd med dekoder usyret som ikke har vært i bruk på 9 år og ikke har jeg vært kunde hos dere på 9 år heller. Hver gang svarer jeg NEI, jeg har ikke noe utsyr og er ikke kunde hos dere.

Forklar den som kan det? Har dere ikke et system som viser at dere har kunder, kunder som ikke er lenger kunder hos dere og eventuelt ringe til folk som faktisk ikke har vært kunde noen gang.

Det er fair-enough at selgeren som ringer er hyggelig, men når åpnings replikken er «er du forøyd med oss?«, «utstyret levert av oss, er du forøyd med det?» så blir jeg jo satt ut, «hva mener du egentlig med det?» vil jeg si rett ut. Men, nei jeg er hyggelig og hører på hva dere spør om hver gang og svarer pent NEI.

Hvorfor denne markedsføringen Riks TV?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *